水光槍原來唔單止補濕,毛孔、凹凸洞通通都搞得掂!

水嫩肌膚其實同透明質酸息息相關,不過,當踏入40歲至50歲嘅時候,肌膚就會流失咗大約50%嘅透明質酸,所以肌膚就會變得乾燥、薄而脆弱,浮現種種衰老徵象。最有效嘅改善方法,就係佢 —  水光槍啦!

水光槍係嶄新嘅補濕療程,可以補充肌膚所需充嘅透明質酸及營養,水光槍仲幫助對抗肌膚衰老。而水光槍用嘅透明質酸就好似海綿咁樣吸取水分,同時為肌膚保濕、維持肌膚滋潤、飽滿和健康。不過,肌膚一旦缺乏透明質酸,就會漸漸變得乾燥、暗啞無光及出現皺紋、鬆弛、毛孔、凹凸不平。想回復年青、光澤、緊緻嘅肌膚,就要透過注射式療程,如:水光槍。

水光槍:一槍補充透明質酸 補濕、收毛孔、改善凹凸洞

水光槍用嘅透明質酸係皮膚組織的主要成分之一,存在於天然嘅活細胞組織,所以可自然存活於我哋皮膚入面,用嚟吸收及鎖住水分,為肌膚補濕。喺肌膚內補充透明質酸,係醫學美容界最廣泛用於提升肌膚質素嘅方法,效果即時可見,而且仲自然而持久。

點樣幫肌膚補充透明質酸最快最有效呢?水光槍係韓國嶄新微注射療程,同傳統單針注射好唔同,以一槍五針概念儀器,採用超微滲透技術,通過精準定位,可以對治療部位加以密集覆蓋治療,將透明質酸注入淺層肌膚,而且獨有嘅壓縮注射手法會於淺層皮下注射,藉以補充真皮層水分,令肌膚即時水嫩富光澤,仲有去印、緊緻、平滑肌膚作用,對於暗沉、細紋、收毛孔、改善凹凸洞等瑕疵膚質,都有明顯改善。

水光槍功效

  • 補濕
  • 激活膠原蛋白
  • 收細毛孔
  • 締造嫩白膚質
  • 提升肌膚
  • 改善肌膚質素
  • 減淡動/靜態紋
  • 改善凹凸洞、去印

Before & After

水光槍功效:淡紋及光澤肌膚,重建鵝蛋臉

水光槍功效:淡紋及光澤肌膚,重建鵝蛋臉

水光槍功效:淡紋及光澤肌膚,重建鵝蛋臉

水光槍功效:緊緻肌膚,增強彈性

水光槍Q&A

水光槍是什麼?

水光槍可以將透明質酸注射入皮膚底層,不像普通護膚品只在表面停留,而是可以送達真皮層,讓肌膚可以深層補水。根據不同的人的皮膚狀況,也可以同時加入其他配方及成分。

水光槍與水光針有什麼差別?

水光槍是用於注射的儀器,以微針將配方及美容成分注射到肌膚底層,水光針則是以水光槍所注射的物質。

什麼人最適合注射水光槍?

如果你常常對著電腦,又很夜睡覺,卻又很想以一個快速的時間達到好的皮膚狀態,那麼水光槍就很適合你。

詳情:https://bit.ly/2UEaz0K