原來你的包包面源於咀嚼肌!你需要的只是Botox!

尖尖瘦面,相信好多女仔都好想有。好多人都以為包包面一定係天生,所以好難減,不過,其實好多時包包面唔多唔少都係因為生活上一D壞習慣引起,就好似經常食香口膠、堅硬嘅食物等,都會將咀嚼肌愈練愈大,久而久之就變成方面、包包面。過度使用咀嚼肌導致肌肉發達,有無咩方法可以改善到呢? 咀嚼肌肥大和脂肪多嘅話,最適宜就係進行Botox肉毒桿菌素瘦面。

利用Botox肉毒桿菌素瘦面?

Botox 瘦面,如果你有留意開一定對佢唔陌生,喺醫學美容界有舉足輕重嘅位置。不過即使有聽過,但其實Botox肉毒桿菌素瘦面是甚麼?成分又包含甚麼呢?

Botox瘦面針係一種經高科技純化、從「肉毒桿菌素A型」中萃取出嚟嘅蛋白質,係一種神經傳導嘅阻斷劑,將Botox施打喺咀嚼肌,就可以治療過度活躍嘅肌肉,阻斷神經末梢釋放會刺激肌肉運動嘅Acetylcholine乙醯膽素,因此有助放鬆咀嚼肌,繼而慢慢地萎縮,所以好有效咁達致瘦面效果。進行Botox瘦面療程前會先仔細觀察你嘅面形及咀嚼肌,然後就會喺最適當嘅位置,透過注射針將Botox注射於咀嚼肌嘅數個部位。

Botox肉毒桿菌素瘦面多久見效?

一般約1 個月後可以見到Botox瘦面針初步效果,咀嚼肌平均會消滅20%至25%, 2 至 3 月後Botox瘦面效果最為顯著,一般可維持6 至12 個月。

Before & After

Botox肉毒桿菌素瘦面安全嗎?

不少人關心Botox瘦面針是否安全,其實Botox瘦面針已經被廣泛應用多年,亦獲美國食品及藥物管理局(FDA)所認證。作為客人,最重要的是選擇專業、合資格的醫美醫生及機構進行療程,以確保安全性!

 

 

詳情:https://bit.ly/2YcPIjf