微型針劑(Botox/Restylane/Sculptra/Restylane)懶人包,3分鐘了解自己需要!

早幾日同朋友聚會傾開,中學個校花Macy又靚咗,聽阿邊個邊個8返嚟嘅消息,原來佢係做咗手腳!

朋友A:「咩話?Macy本身已經好靚啦,仲去整容!」

朋友B:「你唔好大驚小怪啦,佢去打針之嘛,呢D叫微調,係fine tune,你識唔識呀!」

朋友C:「佢去打咗童顏針之嘛,所以d皮膚就FIRM d 囉,有咩出奇?」

朋友A:「童顏針?即係Botox、水光槍個d?我仲以為佢去左開刀」

朋友D:「媽呀!好亂呀,聽到我一頭霧水,又透明質酸、膠原蛋白、botox、水光槍、童顏針……」

朋友B:「總之而家個Market 好多選擇,想靚真係好易。」

以上嘅對話,唔知大家有無同感? 朋友B講得好啱,呢個世代fine tune已經唔係新鮮事,但係咁多選擇之中,單係要揀一隻啱自己嘅針劑就已經好頭痕啦。

好啦,知大家頭痕,特別整理咗唔同類型針劑作為參考,雖然唔係鼓勵大家一窩蜂去試,但了解多D,同閏蜜傾上嚟唔會比人笑OUT先啦!

微型針劑懶人包

 

市面上比較流行嘅微型針劑主要分為Botox肉毒桿菌、透明質酸、童顏針、膠原自生、水光槍,分別如下:

Botox — 瘦面去皺

主成分為高度純化的肉毒桿菌素a型,是一種神經傳導的阻斷劑,用以治療過度活躍的肌肉。作為整形美容材料,主要用於除皺與瘦臉。也是是一種天然、純化的蛋白質,可讓造成皺紋的肌肉放鬆,肌膚變得平滑、年輕。只要將極少劑量的botox精確地注射入特定的臉部肌肉,即可使動態性的皺紋消失,去皺、瘦面效果約6至12個月。

 

透明質酸 — 美化輪廓

美國食品及藥物局(FDA)核准可用作皮膚組織的填充物,以透明質酸填補需改善的位置,能修飾及改善輪廓,並即時填平凹陷及皺紋,提升皮膚的飽滿感,增加皮膚水分,提升皮膚質素,效果自然。由於屬可自然分解並被身體自然吸收,治療效果一般維持約6至12個月。市面上便有Restylane 、juvederm、Revanesse不同的透明質酸可供選擇,想自然美顏塑型、填充下巴、鼻樑、蘋果肌、淚溝,透明質酸便可即時看到效果。

膠原自生—Sculptra童顏針

透過注射3D聚左旋乳酸PLLA到指定部位,即能達到活化肌膚、刺激膠原蛋白再生的功效,童顏針能除紋、重塑年輕輪廓、改善膚質、擊退皺紋、改善鬆弛,美顏效果持續逾2年。而市面的童顏針選擇有Sculptra 、Derma Veil。

 

水光槍 — 保濕嫩肌

水光槍是近年由韓國引進的微型注射器,它利用真空負壓技術和極細的針頭,把保濕針劑直接注射入皮膚深層,保濕效果長效持久,使肌膚緊實、有彈性,讓肌膚光滑、細緻、水潤。

 

其實每個人的肌膚都有不同需要,想要更專業嘅意見,當然最好搵專業人士啦。之前我就去咗做無針埋線,見佢個度都有唔同嘅微型針劑,大家如果有興趣,都可以上去睇睇:http://bit.ly/2kmKGSj

女人唔Keep真係好快老,就連天生麗質嘅校花都要去微型,我諗我都係時間考慮一下tune tune 自己啦 XD